band plakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike dungen - WaarBenJij.nu band plakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike dungen - WaarBenJij.nu

band plakken

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

07 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Met nog maar 31 dagen te gaan was het afgelopen week tijd voor een cursus fietsen repareren. Dinsdag avond om half 8 zaten Renee en ik op een krukje bandjes te plakken,derailleurs af te stellen, wielen eruit te halen en kregen we tips over het olieen van je ketting. Heel handig allemaal. Ik heb gisteravond spontaan een lekker band gekregen dus mijn nieuw vergaarde kennis kan ik morgen gelijk gaan toepassen want een fietsenmaker is nu natuurlijk not done: ).

  • 09 Februari 2010 - 12:04

    Renee:

    Een lekke band van je Santos?? Dat is bijna een derde wereldwonder.. Ik droomde vanacht dat mijn fiets uit elkaar viel.. Misschien nog wel wat emotionele voorbereidingen te doen voordat we gaan..
    Veel liefs vanuit Bonaire!

  • 12 Februari 2010 - 11:11

    Femke:

    Hey Maaike,

    Wat handig zo'n cursus! En natuurlijk komt er dan geen fietsenmaker aan te pas! Kun jij mij ook eens wat vaardigheden leren? Altijd handig. Het is wel even wennen om je niet meer iedere maandag te zien. Gelukkig krijgen we volgende week ons diploma en komen jullie naar Hulst. Dan kunnen we weer eens goed bijkletsen!!!
    Liefs Femke

  • 27 Februari 2010 - 20:35

    Mama:

    even kijken of dit werkt

  • 07 Maart 2010 - 07:45

    Esther:

    Ik ga je missen!!!! Zo, dat wilde ik nog even kwijt! X

  • 08 Maart 2010 - 07:53

    Liselotte:

    Reisscenario: Je ben net die berg opgeklommen en dan blijkt je band ook nog eens lek! Natuurlijk ga je eerst even schelden, dat mag best. Vervolgens zet je je ipod op woede-muziek. Ik denk aan Metallica, of iets dergelijks. Je laadt je even op en voelt de vechtlust opborrelen. Voordeel van de muziek is de snelheid, dat maakt dat je je band in no-time hebt geplakt! Het lukt, je band is weer ready to go en jij ook. Je geniet van het uitzicht en rijdt daarna keihard the girls achterna...

    Ik zal je missen. X

  • 08 Maart 2010 - 20:15

    Leontien:

    Hey bikkel/globetrotter! Voel je de reisvlinders in je buik? Mooi, daar ga je eindelijk.
    Denk op de moeilijke momenten aan: burrito's + prosecco + discussierende Leontien&David en zie daar... een glimlach op je gezicht! :)
    Geniet van het Grote Avontuur!!! XXX Leon10

  • 08 Maart 2010 - 20:16

    Leontien:

    p.s.
    Chatbox sucks als jij er niet in zit ;)

  • 09 Maart 2010 - 12:02

    Naooms:

    Hee babe, oehoe wat spannend...nog maar 1 nachtje! Hoe heerlijk zal het voelen als je eenmaal in het vliegtuig zit. Laat lekker alles los en ga genieten! Wij blijven allemaal gezellig op je wachten en ik zal je lekker veel schrijven. Dikke kussen op je mooie snoet!

  • 09 Maart 2010 - 20:53

    Kat :

    Veel plezier lieve meis..
    x

  • 10 Maart 2010 - 13:54

    Francine :

    Hee Maaik, ben je er al? Gezellig dat je beetje in de buurt bent!! Als je heel hard fietst, dan zie ik je misschien nog!! dikke zoenen en geniet, XX

  • 11 Maart 2010 - 18:21

    Elze:

    hey maaike
    Al aangekomen daar?
    Hopelijk binnenkort een nieuw verhaal.
    veel succes en have fun!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

de berg op!

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Ga je mee fietsen in Tibet?

12 Juni 2010

Het einde

08 Juni 2010

Srinagar 3013 km, ik ben er!

03 Juni 2010

Stof

03 Juni 2010

Fietsen op de maan langs kleine paradijsjes
maaike

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 79464

Voorgaande reizen:

10 Maart 2010 - 11 Juni 2010

de berg op!

Landen bezocht: