Vakantie - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van maaike dungen - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van maaike dungen - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

23 April 2010 | Nepal, Kathmandu

Even een kort berichtje uit Kathmandu waar we gister zijn aangekomen. We hebben vakantie! Al staan we ergens al weer te trappelen om te gaan fietsen. Maar nu eerst even rust dus hier. De eerste avond hier gevierd met pizza, wijn en andere lekkernijen waardoor we vandaag allemaal totaal uitgeschakeld zijn. Cocktails drinken is echt zwaarder dan fietsen hoor:).

• 23 April 2010 - 08:13

Marthe:

Ha, de dames zijn brak! Weer een geheel westerse gewaarwording. Van alle verschillende mogelijkheden moet je altijd het beste meepikken en dat doen jullie kennelijk. Goed zo.
    liefs marthe!

• 23 April 2010 - 17:30

Kat:

Geniet van de time-out! Enne, niet teveel drinken in die bergen.. ;-)

x

• 23 April 2010 - 17:42

Mirjam:

Ha Maai!
    Wow, Kathmandu... Wat een blessings zal je counten, ondanks het fysieke afzien. Geniet maar van alle pracht en indrukken, genieten wij hier dit weekend van een lekker zonnetje. Liefs

• 24 April 2010 - 10:49

Femke:

Hey Maaike,
    Geniet ook maar even lekker van de rust! Dan hebben jullie ook hard nodig. Maar sporten werkt natuurlijk verslavend. Heerlijk. Hier wordt ook steeds mooier weer en dat nodigt uit om te gaan hardlopen. Ik heb mijn traject verlengd naar 10 km. Dus dat is voor mij een overwinning.
    Veel liefs Femke

• 24 April 2010 - 11:07

Maryse :

Hoi Maaike,

Kathmandu, mooie stad! Ben je al bij Pashupatinath geweest? Indrukwekkend...
    En dan die straatjes met heerlijke mantramuziek en winkeltjes met zilveren oorbelletjes en ringetjes.... geniet ervan! Ik volg met plezier jullie fietsavontuur, groetjes aan Mart,

Maryse (PS ik heb zelf ook weer twee prachtige reizen in het verschiet)

• 25 April 2010 - 09:21

Esther:

Geniet van de vakantie ;-)

• 27 April 2010 - 19:07

Naooms:

Pizza en wijn, dat klinkt als een feestje! Geniet lekker samen, ben zo benieuwd hoe het jullie verder vergaat! Miss you much...dikke kussen