Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike dungen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike dungen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

21 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

De vertrekdatum komt ondertussen steeds dichterbij. Het gaat zo snel ineens. Volgende week prikken halen, fietsreparatiecursus en niet te vergeten: veel fietsen. Afgelopen zondag al heerlijke tocht gemaakt met Renee naar Waalwijk en in het donker naar Den Bosch. Echt genieten. Die fiets geeft me het gevoel alsof ik in een hummer zit, lekker stabiel, je gaat als vanzelf vooruit. Kan er echt zo van genieten om door de weilanden te fietsen, wind in je haar, meest bizarre gehuchten kom je tegen (Woudrichem, Babylonienbroek), ik kijk m'n ogen uit:). Heerlijk om 's avonds zo rozig thuis te komen en als een blok in slaap te vallen met het vooruitzicht dat ik dat straks 14 weken elke dag ga voelen! Bijgevoegd een foto van mijn hummer en eentje van Renee en Mart.