Terug in Leh - Reisverslag uit Leh, India van maaike dungen - WaarBenJij.nu Terug in Leh - Reisverslag uit Leh, India van maaike dungen - WaarBenJij.nu

Terug in Leh

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

25 Mei 2010 | India, Leh

Minder dan een jaar geleden zat ik hier ook, terug in Leh. Gister van Kathmandu naar Delhi gevlogen waar het om 9 uur ' s avonds nog 42 graden was...hele nacht op het vliegveld gehangen en vanmorgen vroeg de vlucht naar Leh. Heerlijk koel, graadje of 15, zon, witte toppen. De laatste tocht komt eraan. Over twee dagen doen we hopelijk de Khardung La, de hoogste bereidbare pas (met de auto) ter wereld volgens mij, daarna vertrekken we richting Srinagar. Voor de veiligheid hebben we een auto die ons volgt, er gebeuren soms rare dingen richting Kashmir.

Verder zijn we te zien op de site van himalayanleaders.be/nl, kijk maar even.

Maar er is nog meer goed nieuws: Renee heeft een baan gevonden in Kathmandu! Ik ben heel blij voor haar, gaat helemaal goed komen: ). En Marthe (moeder van Renee), wees niet bang, ik heb Renee al op het hart gedrukt dat haar P.A. Jagat geen partij is: ).

Mobiel doet het hier niet, maar ik kijk de komende dagen nog op internet! Liefs

  • 25 Mei 2010 - 13:23

    Karen:

    Ha,
    Wat leuk, ik kijk op de site die je noemt en zie meteen een mooie foto van jullie!
    Doe voorzichtig op weg naar Kashmir, we willen je graag heelhuids weer terugzien over een paar weken.
    Groet!
    Karen

  • 25 Mei 2010 - 16:21

    Hélène:

    Hoi Maaike,

    Kun je het allemaal nog verwerken? Krijg je nog zo'n prachtig stuk in Kashmir. Heel veel plezier en inderdaad een prachtige foto van jullie op de Belg. site.
    Wij gaan op het werk gewoon door met het strategisch beleidsplan enzo, maar gelukkig is het wel lekker weer in Ned.

    groetjes,
    Hélène

  • 25 Mei 2010 - 17:08

    Marthe:

    keek op de site van HL. Jullie staan erop en hoe! wat een bruine koppen! Ja Maaike, houd je Renee nog even in toom? Heel veel plezier op jullie laatste stuk met zijn drieen en hopelijk tot gauw een keer in Amsterdam, liefs Marthe (moeder van Renee)

  • 25 Mei 2010 - 17:59

    Anne:

    terwijl ik je verhaal lees en Kai je foto ziet zegt hij: Maaikie, Maaikie, Maaikie.

    Wat fijn dat Renee een baan gevonden heeft, wat gaat ze doen en wanneer dan? liefs!!

  • 25 Mei 2010 - 18:01

    Anne:

    nog 17 dagen... dat is wel snel!!!! jeeeeeetje

  • 25 Mei 2010 - 18:56

    José:

    Ha Maaike,
    Wat een verhalen allemaal en wat mag je trots zijn. Ik heb net weer even helemaal bijgelezen en ervan genoten. Zo'n monnikendebat lijkt me wel wat als alternatieve teambuilding. Ik ben benieuwd wie er het meeste zal staan. En je foto's moeten echt op de wanden in Zoetermeer en Gouda. Geniet nog even en kom met het gevoel of je de wereld aankunt, weer bij ons terug! liefs en groet.

  • 25 Mei 2010 - 19:40

    Elze:

    Hey Maaike
    Goede reis nog steeds...Wel lang, maar ook al weer snel dat je over 17 dagen al weer terug komt.
    Wat voor baan heeft Renee gevonden in Kathmandu?
    Geniet nog even daar!
    liefs

  • 26 Mei 2010 - 11:25

    Joyce:

    Morgen dus de Khardung La op! Hopelijk kunnen jullie hem helemaal oprijden dit jaar! Lijkt me heerlijk om weer een paar dagen in het frisse, leuke Leh te zijn! Zelfde hotel als vorig jaar? Doe het lieve personeel de groeten! Geniet maar van de laatste weken!

    Liefs, Joyce

    ps: jullie hebben me echt geïnspireerd om mijn fiets weer op te klimmen. Vorige week met Hemelvaart 4 dagen door België/NL gefietst, in juli op de fiets door Noorwegen!


  • 26 Mei 2010 - 19:41

    Esther:

    geweldig om jullie op die site te zien!!Geniet van de laatste weken, x

  • 27 Mei 2010 - 19:17

    Coby:

    Ha die Maaik,
    door omstandigheden (ofzo, zo gaat dat als je hier bent hè) heel lang niet op je site gekeken. Nu van achter naar voren bijgelezen. Ongelooflijk! wat een afstanden, wat een prestaties, wat een enorme rijkdom aan indrukken.
    Geniet nog met meer dan volle teugen. Ik zag tot mijn schrik staan dat je over 15 dagen (en dat was 2 dagen geleden) TERUG bent. Liefs, Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Leh

de berg op!

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Ga je mee fietsen in Tibet?

12 Juni 2010

Het einde

08 Juni 2010

Srinagar 3013 km, ik ben er!

03 Juni 2010

Stof

03 Juni 2010

Fietsen op de maan langs kleine paradijsjes
maaike

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 79255

Voorgaande reizen:

10 Maart 2010 - 11 Juni 2010

de berg op!

Landen bezocht: